HR-direktør Jan Inge Pettersen i Ahus.
HR-direktør Jan Inge Pettersen i Ahus.

HR i Ahus tilpasser seg et sykehus i endring

HR mottar årlig 25.000-30.000 henvendelser. For å kunne yte bedre service til lederne på Ahus, har divisjonen gjennomgått et organisasjonsutviklingsprosjekt for bedre logistikk for håndtering av henvendelser. - Lederne skal oppleve å få god hjelp når de trenger det, sier HR-direktør Jan Inge Pettersen.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Faktura

Powered by Labrador CMS