Illustrasjon: Colourbox Vi trenger mer jubel og gode historier Bærekraft handler om handling - om å gjøre ting på en bedre måte for nåtiden og fremtiden. Samtidig må vi tørre å fortelle om det vi gjør, fordi vi da inspirerer andre til handling. Publisert 30.09.2022 - 08:31 samfunnsansvar formidling bærekraft kommunikasjon motivasjon
Hvor mange idioter er det rundt omkring på norske arbeidsplasser, sånn egentlig? Og hvor mange av dem har sett seg selv i speilet for å finne et slags svar?
Innhold fra annonsør Kompetansegapet vokser - er din virksomhet klar? Verden er i raskere endring enn noen gang, og dagens virksomheter må evne å tiltrekke seg og beholde riktig kompetanse for å lykkes med den omstillingen som kreves for å løse deres nåværende og fremtidige oppgaver og behov.
Bli bevisst på dine egne styrker Vi kjenner gjerne selv godt på hva vi kan, og ikke kan, innen kommunikasjon, men vet vi egentlig hvordan andre opplever oss?
- Sorry, folkens - det hjelper ikke å være KI-klar Dansk professor advarer på det sterkeste mot «KI først».
PROFILEN | Lill Sverresdatter Larsen - Jeg er blitt bedt om å bruke innestemme NSF-lederen om egen rolle, retorikk, håp og mestring – veien videre for menneskene som driver helsetjenestene våre.