Tilbakemeldinger – et nødvendig gode?

Mange medarbeidere etterspør mer tilbakemelding og uttrykker at de motiveres i høy grad av det. Når man skjønner hva eget bidrag betyr for helheten er det lettere å ta imot og ikke minst forstå betydningen av konstruktive tilbakemeldinger. Så handler det også om å bli sett og verdsatt. Men hva kommer det av at vi ikke da utfører dette i praksis? Det kan ha noe å gjøre med hvordan vi prioriterer, hvilken kompetanse vi har og ikke minst hvordan kulturen i bedriften er. Det kan kanskje ta tid å få det implementert, men umulig er det ikke. Bli med videre så ser vi nærmere på saken.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Faktura

Powered by Labrador CMS