- Det er en grunnleggende manglende forståelse blant organisasjoner og bedrifter. Hvis du skal drive virksomheten på en god og trygg måte, så vil det innebære en kostnad knyttet til det å unngå å bli lurt, mener Kristian Thaysen.
- Det er en grunnleggende manglende forståelse blant organisasjoner og bedrifter. Hvis du skal drive virksomheten på en god og trygg måte, så vil det innebære en kostnad knyttet til det å unngå å bli lurt, mener Kristian Thaysen.

Klør seg i hodet av naiviteten

Det mangler ikke på eksempler når det gjelder store og små virksomheter i Norge som er blitt lurt av utro tjenere. Kristian Thaysen i Agenda Risk mener vi er mer utsatt enn noen gang før, og håper vi snart er ferdige med å være best på naivitet.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 200,-

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-

Faktura

Powered by Labrador CMS